Chopin Music Forum Index Chopin Music Forum
Community of Classical Music Lovers
 
 FAQFAQ   Forum RulesForum Rules   LinksLinks   LibraryLibrary   MemberlistMembers   SearchSearch
  ProfileProfile   Favorites   Private MessagesPrivate Messages   Log inLog in  RegisterNew User


This be the Mezzed Classics
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Chopin Music Forum Index -> Recordings and Performers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Chozart
"Brendel-like" Mozart & Bach fanatic


Age: 16
Gender: Gender:Female
Joined: 25 Aug 2004
Posts: 633
Karma: +38/-7
Location: it sure ain't Vienna.. >_o


PostPosted: Mon Sep 13, 2004 3:07 am    Post subject: Reply with quote

yeah the Bach sounds sweet with strings (or whatever the heck those electronics are supposed to be imitating)
Bach + strings = heaven to moi

woulda been a lot better without the drum things and guitar.. but it's still aight Smile
it sounds like music in Cirque du Soleil haha Very Happy

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
the Grieg was just like wtf... something you'd expect to hear in a European disco or something.. a techno version of classical music just can't be good..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The Pachabel is alright in some parts... because I think it's just kinda too slow anyway..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The Bizet is like... ugh wtf... I have no words.. lol
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The one of Brahms is OK.. but that may just be cuz I really like this piece..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The Mozart sounds retarded although the original piece sounds.. well not that bad..
as for what it is, I'm going to investigate until I find out Razz
Back to top
Chozart is offline View user's profile Send private message
WinterWind_23
Registered User

WinterWind_23



Joined: 25 Aug 2004
Posts: 390
Karma: +9/-14


PostPosted: Wed Sep 15, 2004 9:57 pm    Post subject: Reply with quote

The Grieg is quite Hilarious. When the guys says the funny thing. LIke, the police is speaking. LOL
Back to top
WinterWind_23 is offline View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address MSN Messenger
Comme_le_Vent
Permanently Banned


Age: 20
Gender: Gender:Male
Joined: 26 Aug 2004
Posts: 597
Karma: +7/-28
Location: Northumberland


PostPosted: Fri Sep 17, 2004 5:07 am    Post subject: Reply with quote

hhahahahahahahaha, DATS RITE!

comedic genius, and u command respec fo appreciatin it ww Cool
Back to top
Comme_le_Vent is offline View user's profile Send private message
virtuoso_735
Registered User

virtuoso_735



Joined: 25 Aug 2004
Posts: 326
Karma: +3/-5
Location: California, USA


PostPosted: Sat Sep 18, 2004 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

The Greig is hilarious!

DIS IS DA POLICE SPEAKING....DIS CLUB IS CLOSED....FOR EVAH!!!!!!!!
Back to top
virtuoso_735 is offline View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address MSN Messenger
Comme_le_Vent
Permanently Banned


Age: 20
Gender: Gender:Male
Joined: 26 Aug 2004
Posts: 597
Karma: +7/-28
Location: Northumberland


PostPosted: Sat Sep 18, 2004 8:42 pm    Post subject: Reply with quote

kia ora da mofo says:
DIS IS DA POLICE SPEAKING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
virtuoso says:
lol
WinterWind says:
TYTYTYTYT
virtuoso says:
dis club is closed....for eva!!!!!!!!!
virtuoso says:
hahaah
virtuoso says:
lol
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kia ora da mofo says:
GENIUS!
kia ora da mofo says:
IM LISTENIN NOW
WinterWind says:
wut are you talking about
WinterWind says:
da grieg?
kia ora da mofo says:
DATS RITE
WinterWind says:
yeah its cool
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kia ora da mofo says:
DIS IS DA POLICE SPEAKING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
virtuoso says:
lol
WinterWind says:
I'm going to listen now
virtuoso says:
it's so stupid it's funnny
virtuoso says:
me too
virtuoso says:
i'm going to listen
kia ora da mofo says:
RESPEC
kia ora da mofo says:
AND DAT MOFO SCREAMIN
kia ora da mofo says:
ASHSHAHAHAAAA
kia ora da mofo says:
LIL DWARF MOFO
WinterWind says:
hahaha
WinterWind says:
dis is hilarious
WinterWind says:

virtuoso says:
hilarious!
virtuoso says:
hahahahaha
virtuoso says:
for evah!
virtuoso says:
hahaha
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAAAA
virtuoso says:
it's hiarlious!
kia ora da mofo says:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kia ora da mofo says:
I KNOW
WinterWind says:
that guy in the thing sounds like Comme
kia ora da mofo says:
ANY OF U GUYS EVER *************
kia ora da mofo says:
HAHAHA
kia ora da mofo says:
IN WHAT THING?
WinterWind says:
yeah everyday
WinterWind says:
dat sounds excactly lke you
WinterWind says:
i know right
WinterWind says:
the DA POLICE
WinterWind says:
SPEAKING
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHA#
WinterWind says:
it is you
WinterWind says:
DIS CLUB IS CLOSED
virtuoso says:
hahaha
WinterWind says:
DIS CLUB IS CLOSED FOREVER

virtuoso says:
for evah!!
virtuoso says:
hahaa
WinterWind says:
ooiooioijojioji
WinterWind says:
oj
WinterWind says:
joi
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAAAAA
WinterWind says:
ojipj
kia ora da mofo says:
AAA
WinterWind says:
j0p
WinterWind says:
oji
WinterWind says:
oji
kia ora da mofo says:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kia ora da mofo says:
AAA
kia ora da mofo says:
AAA
kia ora da mofo says:
AA
kia ora da mofo says:
AA
WinterWind says:
the beat is unresistable
WinterWind says:
j
kia ora da mofo says:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WinterWind says:
j
WinterWind says:
j
kia ora da mofo says:
DA BEAT IS WIKID!!!!!!!!!!
virtuoso says:
i'm at the ending
WinterWind says:
I finished
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAHA
Back to top
Comme_le_Vent is offline View user's profile Send private message
Philip Daniel
Moderato(r)
Moderato(r)

Philip Daniel

Age: 14
Gender: Gender:Male
Joined: 25 Aug 2004
Posts: 693
Karma: +19/-14


PostPosted: Sun Sep 19, 2004 1:29 am    Post subject: Reply with quote

Comme_le_Vent wrote:
kia ora da mofo says:
DIS IS DA POLICE SPEAKING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
virtuoso says:
lol
WinterWind says:
TYTYTYTYT
virtuoso says:
dis club is closed....for eva!!!!!!!!!
virtuoso says:
hahaah
virtuoso says:
lol
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kia ora da mofo says:
GENIUS!
kia ora da mofo says:
IM LISTENIN NOW
WinterWind says:
wut are you talking about
WinterWind says:
da grieg?
kia ora da mofo says:
DATS RITE
WinterWind says:
yeah its cool
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kia ora da mofo says:
DIS IS DA POLICE SPEAKING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
virtuoso says:
lol
WinterWind says:
I'm going to listen now
virtuoso says:
it's so stupid it's funnny
virtuoso says:
me too
virtuoso says:
i'm going to listen
kia ora da mofo says:
RESPEC
kia ora da mofo says:
AND DAT MOFO SCREAMIN
kia ora da mofo says:
ASHSHAHAHAAAA
kia ora da mofo says:
LIL DWARF MOFO
WinterWind says:
hahaha
WinterWind says:
dis is hilarious
WinterWind says:

virtuoso says:
hilarious!
virtuoso says:
hahahahaha
virtuoso says:
for evah!
virtuoso says:
hahaha
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAAAA
virtuoso says:
it's hiarlious!
kia ora da mofo says:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kia ora da mofo says:
I KNOW
WinterWind says:
that guy in the thing sounds like Comme
kia ora da mofo says:
ANY OF U GUYS EVER *************
kia ora da mofo says:
HAHAHA
kia ora da mofo says:
IN WHAT THING?
WinterWind says:
yeah everyday
WinterWind says:
dat sounds excactly lke you
WinterWind says:
i know right
WinterWind says:
the DA POLICE
WinterWind says:
SPEAKING
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHA#
WinterWind says:
it is you
WinterWind says:
DIS CLUB IS CLOSED
virtuoso says:
hahaha
WinterWind says:
DIS CLUB IS CLOSED FOREVER

virtuoso says:
for evah!!
virtuoso says:
hahaa
WinterWind says:
ooiooioijojioji
WinterWind says:
oj
WinterWind says:
joi
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAAAAA
WinterWind says:
ojipj
kia ora da mofo says:
AAA
WinterWind says:
j0p
WinterWind says:
oji
WinterWind says:
oji
kia ora da mofo says:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kia ora da mofo says:
AAA
kia ora da mofo says:
AAA
kia ora da mofo says:
AA
kia ora da mofo says:
AA
WinterWind says:
the beat is unresistable
WinterWind says:
j
kia ora da mofo says:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WinterWind says:
j
WinterWind says:
j
kia ora da mofo says:
DA BEAT IS WIKID!!!!!!!!!!
virtuoso says:
i'm at the ending
WinterWind says:
I finished
kia ora da mofo says:
HAHAHAHAHAHAHA


Hahaha, LMAO! Laughing
That was so pointless to say, wasn't it Wink?
Back to top
Philip Daniel is offline View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Comme_le_Vent
Permanently Banned


Age: 20
Gender: Gender:Male
Joined: 26 Aug 2004
Posts: 597
Karma: +7/-28
Location: Northumberland


PostPosted: Sun Sep 19, 2004 1:38 am    Post subject: Reply with quote

sometimes the structured mind breaks free from it's constraints and appreciates informal genius Cool
Back to top
Comme_le_Vent is offline View user's profile Send private message
Go to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chopin Music Forum Index -> Recordings and Performers All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2
 




Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


The Chopin Music forum is powered by phpBB 2 © 2001, 2002 phpBB Group