Back to Home Forum Index

This is so funny!!!

Discussion of stress, skills and technique associated with the performance of this instrument.
Post a reply

This is so funny!!!

Postby rodrix on Thu Sep 27, 2007 7:24 am

Hi guys!!!
This is one of the most funny things I have ever seen...
I found this post that shows odd videos about piano playing!
* A guy who plays piano with “his balls”
* Two guys who play the piano with their “sticks”
* A cat that plays piano too!

I watched them over and over again.
I hope you guys have a good time too!

The link is:
http://edutainmenteng.wordpress.com/category/personal-development/music/piano/

Cheers!,
Rod

P.S: Can you now say that "you play piano"? hahaha
rodrix
Registered Musician
 
Posts: 3
Joined: Sun Jul 15, 2007 8:44 pm
Top

Re: This is so funny!!!

Postby Drummer06 on Thu Sep 27, 2007 6:14 pm

yaa..I don't Know, I don't wanna open the Link. I'm a little scared by what you just said.
It was always a happy day when...YYZ appeared on our Luggage Tags. -Neil Peart
Buddy, Be Prepared to meet your Master...- Jerry Lewis
Drummer06
Registered Musician
 
Posts: 81
Joined: Fri May 25, 2007 12:58 am
Top

Re: This is so funny!!!

Postby PianistSk8er on Fri Sep 28, 2007 2:03 am

lol... That second video always makes me laugh... I wonder how they do it! ;)

PS
User avatar
PianistSk8er
Aspiring Horo-Cziffra
Aspiring Horo-Cziffra
 
Posts: 1412
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:52 pm
Location: University of Alberta, Canada
Top

Re: This is so funny!!!

Postby rodrix on Mon Oct 08, 2007 9:09 am

Drummer... oh you should!!! You will not be able to stop laughing!!! hahaha
(Don't worry you won't see anything... a piano covers all the action hahaha)

And don't miss the ball piano player... that is INCREDIBLE!!!
He is really a musician, did you listen how he plays in third intervals and transposes the melody one tone up!?

Cheers!
Rod
rodrix
Registered Musician
 
Posts: 3
Joined: Sun Jul 15, 2007 8:44 pm
Top

Re: This is so funny!!!

Postby Drummer06 on Mon Oct 08, 2007 5:45 pm

Yeah....I guess It was not like what you Described. But that second Vid was pretty funny, And the first one,I know I've seen him some place before, I Think he was on "Good Morning America."
It was always a happy day when...YYZ appeared on our Luggage Tags. -Neil Peart
Buddy, Be Prepared to meet your Master...- Jerry Lewis
Drummer06
Registered Musician
 
Posts: 81
Joined: Fri May 25, 2007 12:58 am
Top

Re: This is so funny!!!

Postby rodrix on Tue Oct 09, 2007 7:08 am

Oh yeah!? He was on TV?
I guess it wouldn't surprise me... he is such a talented guy!!!!!! :)
And far more than being skilled he is a real showman too! haha "Chiquito... pero Chingon".. haha.. so funny

There is another guy that calls himself "the original" ball player or something like that, and he is real good too ( I mean it's very difficult to do that); however, this one rocks.. and he plays in intervals!!! haha He really knows what he is doing!

Was the cat on Tv too?! haha (he should be)

Cheers!
Rod
rodrix
Registered Musician
 
Posts: 3
Joined: Sun Jul 15, 2007 8:44 pm
Top

Re: This is so funny!!!

Postby Drummer06 on Tue Oct 09, 2007 1:24 pm

There is another guy that calls himself "the original" ball player or something like that, and he is real good too ( I mean it's very difficult to do that); however, this one rocks.. and he plays in intervals!!! haha He really knows what he is doing!


Yeah I've seen the other Guy as well, I Remember He was some talk show.
It was always a happy day when...YYZ appeared on our Luggage Tags. -Neil Peart
Buddy, Be Prepared to meet your Master...- Jerry Lewis
Drummer06
Registered Musician
 
Posts: 81
Joined: Fri May 25, 2007 12:58 am
Top


Post a reply

Return to Piano Playing

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron